De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum OV457B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

m****************@g******** 29-03-2024
Geschreven voor: Inventum OV457B

De Inventum OV457B is eenvoudig in gebruik en qua inhoud geschikt voor de meest gangbare ovenschotels.
Prima oven voor een prima prijs!

Jesse 02-03-2024
  • Product gekregen

Verwarmt niet goed

Geschreven voor: Inventum OV457B

Ik heb niet veel ervaring met verschillende ovens maar je hebt geen ervaren persoon nodig om te weten dat deze oven slecht verwarmt. Gerechten die op 200 graden gebakken moeten worden, worden allesbehalve gaar als je deze oven op 200 graden instelt. Pas op 210 - 220 - 230 graden gaan gerechten garen, maar ook dan is de kans aanwezig dat het gerecht twee keer zo lang als normaal in de oven moet, en dat resulteert in het uitdrogen van je gerecht, of in sommige gevallen zelfs aanbranding.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Goede verlichting in de oven

Minpunten

• Verwarmt niet

e***************@g******** 12-01-2024

Warmt niet goed op

Geschreven voor: Inventum OV457B

Ik ben niet tevreden over deze oven. Temp klopt voor geen meter. Bij het bakken van simpele bladerdeeg hapjes werden ze niet gaar en bruin. Uiteindelijk de temp op de hoogste stand gezet en na een kwartier werden ze lichtbruin. Ik heb voor deze een andere gehad daarom had ik vertrouwen in deze oven.

Pluspunten

• ziet er mooi uit aan buitenzijde

Minpunten

• temperatuur klopt niet

m**n@g**l.com 30-09-2023

Oven wordt niet heet genoeg, al 3 exemplaren geprobeerd

Geschreven voor: Inventum OV457B

Oven wordt niet warm genoeg. Zou tot 230 graden moeten gaan, maar wordt maar rond de 160-170 graden. Eten wordt niet goed gaar. Mijn vorige Inventum oven deed het prima. Na twee ovens retour heeft ook de derde weer dit probleem. Gekocht bij BCC dus vanwege faillissement moeten we het nu direct met Inventum gaan regelen.

Inmiddels toch maar een andere merk oven bij een andere winkel gekocht die het wel prima doet. Ik raad deze oven echt af, er lijkt echt een structurele productiefout in te zitten. Ik lees nl. ook meerdere reviews terug met dezelfde problemen.

Pluspunten

• Compact
  • Niet zo duur

Minpunten

• Wordt niet heet genoeg
  • Eten wordt niet gaar

George 02-08-2023
Geschreven voor: Inventum OV457B

Niet tevreden. Pizza die er een half uur in moet is niet de bedoeling. Ik probeer hem nog een paar dagen en breng hem anders terug.

m****@q********** 21-04-2023

goede prijskwaliteit verhouding

Geschreven voor: Inventum OV457B

vervanging van oude oven.
goede prijskwaliteit verhouding.
neemt weinig plaats in beslag.

j**************@g******** 14-04-2023

Super oven voor een mooie prijs

Geschreven voor: Inventum OV457B

Na een moeizame relatie met mijn vorige combimagnetron heb ik gisteren besloten om een nieuwe gewone oven te kopen dat is er een van Inventum geworden. Gelijk maar uitgeprobeerd. Makkelijk te bedienen en de tijdinstelling en graden kloppen met wat het aangeeft, wat wil een mens nog meer.
Het brood kon ik ook erin laten rijzen omdat je de temperatuur echt per graden kan instellen. Het brood is mooi bruin eruit gekomen. Ik ben super tevreden met deze aankoop.

Pluspunten

• Makkelijk bedienen
  • Graden nauwkeurig in te stellen
  • Instelbaar maar dan 80 minuten

g********@h********** 08-02-2023

Wordt niet warm

Geschreven voor: Inventum OV457B

De oven blijft niet warm genoeg en kan ook niet warm genoeg. Een taart moet standaard 2 keer zo lang, een ovenschotel is na anderhalf uur in de oven slechts lauwwarm.

Pluspunten

• Compact

Minpunten

• Wordt niet warm genoeg
  • Thermostaat springt constant aan en uit
  • Standaard baktijd als op verpakking keer 2

j***********@h****** 30-12-2022

gewoon goed

Geschreven voor: Inventum OV457B

heel mooi en goed wat wil je nog meer en de prijs is ook nog goed kan niet beter

Stien 23-12-2022
Geschreven voor: Inventum OV457B

Mooi formaat oven, staat bij mij in de bijkeuken. Eenvoudig in gebruik en heel compleet met rooster, bakplaat en kruimelplaat onderin. Is snel op temperatuur en groot genoeg om cake en appeltaarten te bakken.

Pluspunten

• Formaat
  • Snel warm
  • Makkelijk schoon te maken
  • Eenvoudige bediening

m***********@h********** 30-11-2022

Zeker n aanrader

Geschreven voor: Inventum OV457B

Mooi design en gemakkelijke bediening. Ook qua prijs zeer aantrekkelijk n aanbeveling voor iedere keuken.

Pluspunten

• Mooie robuuste uitstraling
  • Gemakkelijke bediening

Minpunten

• Snoer had voor mijzelf iets langer mogen zijn

Toos 03-08-2022

Gebruiksvriendelijke oven

Geschreven voor: Inventum OV457B

Ik heb deze oven gekocht ivm een verhuizing. Ik kon mijn gasfornuis met oven niet meer meenemen. Ik ben zeer tevreden over de inventum oven, deze doet wat hij moet doen en is gebruiksvriendelijk. Qua prijs/kwaliteit valt er ook niets van te zeggen. Tevens is hij qua uiterlijk/design ook nog eens mooi om te zien. Een echte aanrader dus!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • mooi design

ellendewinter 26-06-2022

Heel blij met deze oven

Geschreven voor: Inventum OV457B

Ik ben zeer tevreden met deze oven en voldoet ook aan alle verwachtingen. Ik had er al 1 maar naar veel zoeken en reviews bekijken kwam ik steeds op deze uit. Inmiddels weer volop in gebruik en ik ben er heel blij mee. ook qua uiterlijk ziet hij er mooi uit. plus hij is verbetert met de vorige die ik had . Makkelijker schoon te maken .

Pluspunten

• ziet er mooi uit
  • makkelijk schoon te maken
  • makkelijk in gebruik

Freek 15-06-2022

Wordt niet heet

Geschreven voor: Inventum OV457B

Ik heb drie ovens van dit type gehad. 2 keer omgeruild door Inventum omdat de oven bij lange na de ingestelde temperatuur niet haalde. Maar ook de nieuwste heeft weer precies hetzelfde probleem. Het is een slecht ontworpen oven die zijn enige functie niet weet te vervullen.

Inventum ruilt ze om en vraagt je de oude (gloednieuwe) oven naar de milieustraat te brengen. Wat een verspilling.

Uiteindelijk met het stelschroefde in de temperatuurknop de oven op de juiste temperatuur gekregen, maar dat effect is tijdelijk, na verloop van tijd nemen de prestaties weer af. Onbegrijpelijk dat ze ovens blijven produceren die zo slecht functioneren.

Minpunten

• thermostaat zeer slecht
  • wordt niet heet

l**********@o********** 28-05-2022

Voldoet aan al onze verwachtingen!

Geschreven voor: Inventum OV457B

Na een lange tijd geen oven te kunnen kopen, heb ik weer een oven kunnen kopen. Weer heerlijke ovenschotels gemaakt. We genieten volop vd gerechten. De oven voldoet aan alle eisen die wij aan een oven stellen.

Pluspunten

• Snel warm

a**********@z******* 29-04-2022

super

Geschreven voor: Inventum OV457B

mooi design, werkt naar volle tevredenheid, makkelijk schoon te maken, mede doordat de bodemplaat los is

Pluspunten

• goed schoon te houden/maken,
  • snel de gewenste temperatuur
  • mooi design zwart met Chrome

Minpunten

• nog niet ontdekt

M 29-03-2022

Prima mjni-oven

Geschreven voor: Inventum OV457B

In ons chalet zit een combi-magnetron. Handig, maar niet fijn om lekkere dingen mee te bakken. Daarom zochten we wat anders en hebben de mini oven OV457B gekozen. Daarmee kun je heerlijk bakken, grillen, roosteren, brood bakken en allerlei andere lekkernijen bereiden. Het is een mooi apparaat, wordt snel warm en wij hebben nog geen minpunten ontdekt. Een aanrader!

w***@h****** 28-11-2021

Top oven

Geschreven voor: Inventum OV457B

Prima oven echt een aanrader oven heeft een mooie uitstraling en een super handige bediening werkt makkelijk ook makkelijk in onderhoud.Al met al een top product van Inventum .